.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین حریم سه رودخانه مازندران
150 کیلومتر از 13 رودخانه نوشهر ، چالوس و کلاردشت تعیین حریم و حد نهایی بستر آن انجام شد.

به گزارش شمال نیوز ، حامد عبدالهی مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت: با انجام مطالعات جامع مهندسی رودخانه در محدوده این امور 150 کیلومتر از 13 رودخانه مهم این امور تعیین حریم و حد نهایی بستر آن انجام شد.

وی با بیان اینکه در محدوده 3 هزار و695 کیلومتر مربع این امور، 22 رودخانه فصلی و دائم با طول حدود 550 کیلومتر از جمله دو رودخانه مهم چالوس و سردابرود وجود دارد افزود: علاووه بر انجام مطالعات جامع مهندسی رودخانه تلاش شد تا به درخواست استعلام هزار و750 نفر در زمینه حریم و بستر پاسخگویی صورت گیرد.

مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : از دخل و تصرف 100 نفر به بستر مجاری آبی و 25 نفر که قصد برداشت شن و ماسه را داشتند در ماههای مرداد و شهریور امسال جلوگیری شد.

عبدالهی از شناسایی متجاوزان به بستر رودخانه و آلوده کنندگان آب اشاره کرد و افزود : دراین مدت 56 نفر از متجاوزین به بستر شناسایی و به مراجع قضایی و انتظامی معرفی و 15 واحد آلوده کننده آب نیز شناسایی و به محیط زیست استان معرفی شدند .

مدیر امور منابع آب نوشهر ، چالوس و کلاردشت نقشه برداری از رودخانه را امری ضروری بر شمرد و گفت: 149 کیلومتر از رودخانه های منطقه توسط مشاور نقشه برداری شد که انجام این مهم امر در حفاظت و بهره برداری از رودخانه به خصوص تعیین حریم و حد نهایی بستر ضروری است ./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.